Strona główna
Oferowane szkolenia
Akademia zarzadzania
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Budowanie zespołów
Trening kreatywnosci
Komunikacja interpersonalna
Zarządzanie projektami
Kompetencje EU
Wystąpienia przed forum
Pozyskiwanie funduszy
Mnemotechniki
Programy i urządzenia biurowe I
Programy i urządzenia biurowe II
Akademia Jakości
Systemy zarządzania jakością
Auditor wewnętrzny ISO9001
Specyfika klienta - PN EN ISO 9001:2000
ISO 14001
HACCP
Auditor wewnętrzny HACCP
Akademia marketingu i sprzedaży
Akademia sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą
Negocjacje handlowe
Techniki wpływu
Współpraca z klientem sieciowym
Płynność finansowa
Skuteczny marketing internetowy
Akademia handlu
Zarządzanie kategoriami produktów
Zasady merchandisingu
Promocja i działania marketingowe
Programy lojalnościowe
Wizerunek firmy
Akademia umiejętności zawodowych
Jak uzyskać pozwolenie na budowę
Dobór koncepcji architektonicznej do wymagań klienta
Satysfakcja klienta
Wizerunek handlowca
Profesjonalna obsługa klienta
Specjalista ds funduszy
Skuteczny przedstawiciel handlowy
 
 
 

Szkolenie przeznaczone dla właścicieli, kierowników i personelu sklepów branży spożywczej, przedewszystkim osoby decydujące o zamówieniach i rozstawieniu towarów.

Korzyści jakie uzyska uczestnik szkolenia to:

  • Wiedza z zakresu psychologii konsumenta.
  • Lepsze zrozumienie i skuteczniejsza  realizacja potrzeb klienta.
  • Poznanie zasad poruszania sie klienta w sklepie.
  • Optymalne zagospodarowanie sali sprzedaży oraz  ekspozycja produktów zgodnie z preferencjami klienta.
  • Ustalenie asortymentu najbardziej efektywnego dla danego sklepu dzięki umijętności wykorzystania analiz sprzedaży oraz badań rynkowych.
  • Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym.

Celem szkolenia jest:

  • Nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z jego oczekiwaniami. Nabycie umiejętności stosowania zasad merchandisingu w sklepie.
  • Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów robiących zakupy w sklepie.
  • Umiejętność otymalnego wykorzystanie sali sprzedaży zgodne z preferencjami klienta.
  • Umiejętność racjonalnego zarządzanie asortymentem.
  • Stworzenie przekonania, że praca na każdym stanowisku w sklepie wymaga znajomości potrzeb i zachowań klienta.
  • Poczucie, że nabyta wiedza pozwoli wywierać wpływ na klienta, by jak najdłużej przebywał w sklepie i że czas przebywania ma wpływ na wartość jego zakupów.
  • Nabycie przekonania, że dzięki racjonalnemu zarządzaniu asortymentem mogą zmniejszyć się koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego.

Podczas szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Definicja merchandisingu
  • Podział powierzchni sklepu na strefy a psychologia zachowania w nich klientów.
  • Merchandising poziomy.
  • Merchandising pionowy.
  • Informacje dla klienta.
  • Ekspozycje specjalne.
 
 
 
Strefa logowania

 

 

 

Kontakt:

Tel.:
(32) 202 51 38
(32) 202 51 39


E-mail:
rkl@e-fundacja.pl
fundacja@e-fundacja.pl

Jeżeli są Państwo zainteresowani udziałem w projekcie, zachęcamy do wypełnienia    FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO i przesłania go:

 

Powrót na stronę główną projektu.