Projekt jest współfinansowany ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany pod
nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów
Ludzkich, Działanie 2.3, schemat a - Doskonalenie umiejętności i kwalifikacji
kadr, Fundacja Edukacja Bez Granic otrzymała dotację na realizację
projektu „Wzrost konkurencyjności osób pozyskujących reklamy dla Dziennika
Zachodniego”.
Celem Projektu jest podniesienie kwalifikacji pracowników
agencji reklamowej "Dziennika Zachodniego" i osób prowadzących działalność
gospodarczą, pozyskujących ogłoszenia dla "DZ". Cel zostanie osiągnięty przez
udzielenie profesjonalnego wsparcia w formie szkoleń i zindywidualizowanego
doradztwa.
W czasie dwóch lat trwania Projektu Beneficjenci Ostateczni
uzyskają kompletną wiedzę w zakresie:
- Techniki sprzedaży dla zaawansowanych
- Psychologia klienta
- Budowanie zespołu
- Komunikacja interpersonalna
- Negocjacje handlowe
- Strategie rozmów z trudnym klientem
- Telefoniczna obsługa klienta
- Wywieranie wpływu na ludzi
- Zarządzanie czasem i sobą
Realizacja Projektu oparta jest na najnowocześniejszych
metodach doradczych i szkoleniowych, uwzględniających najlepsze praktyki
związane ze świadczeniem usług w zakresie pozyskiwania i utrzymania
strategicznych klientów, obejmujących dwa moduły ściśle ze sobą współgrające i
wzajemnie uzupełniające:
- Doradztwo - realizowane w formie spotkań
indywidualnych.
- Rozwój Umiejętności Osobistych - realizowany w
trakcie 36 szesnastogodzinnych szkoleń dla 7 grup zróżnicowanych pod względem
stażu pracy, zajmowanego stanowiska i posiadanych umiejętności.
Realizacja Projektu przewiduje kompleksowość działań,
przy zastosowaniu najbardziej adekwatnych i efektywnych form doradczych i
szkoleniowych, zgodnie z najlepszymi praktykami rynku, łącząc elementy teorii z
praktyką i studiami przypadku oraz symulacji rzeczywistych sytuacji.
|